معرفی کتاب «قصه‌های ادواردو»

2.5 هزار بازدید | یک ماه پیش

مسابقه تلویزیونی «کتاب شیرین»
90 ویدئو 205.0 هزار بازدید کل آخرین بروزرسانی 12 روز پیش
1403 1403

کتاب قصه های ادواردو نوشتهٔ محسن نعماء است و نشر جمال آن را منتشر کرده است. این کتابْ قصهٔ مردی ایتالیایی است که عاشق امام زمان (عج) شد.

او کسی بود که پدرش بزرگ‌ترین کارخانه‌های ماشین سازیِ ایتالیا را داشت و یکی از ثروتمندترین آدم‌های دنیا بود! درآمد سالانهٔ پدرِ ادواردو 3 برابرِ درآمد نفتی ایران بود. 

تمام این ثروتِ افسانه‌ای و رؤیایی هم قرار بود بعد از پدر ادواردو به ادواردو برسد.‌ اما این شرط داشت. شرطش هم این بود که ادواردو دست از دین و عقیده‌اش بکشد.‌ اما ادواردو مثل پیامبرش، حضرت محمد (ص) گفت: «اگر همه دنیا را به من بدهید، من دست از خدا و دین و پیامبرم بر نمی‌دارم. اگر تمام ثروت جهان را به پای من بریزید، من دست از آخرین امامم که روزی می‌آید و دنیا را پر از عدالت و زیبایی می‌کند بر نمی‌دارم.»

ادواردو مثل روز برایش روشن بود که اگر بخواهد روی دینش بماند، به ضررش تمام می‌شود و صهیونیست‌ها او را می‌کُشند.‌ اما خودش بارها گفته بود: «من خودم را برای شهادت آماده کرده‌ام‌ و می‌دانم روزی من را خواهند کُشت!»

ادواردویِ قصهٔ ما زجرها و اذیت و آزارهای زیادی متحمل شد اما حاضر نشد یک ذره از دینش را به دنیا بفروشد. بزرگ‌ترین آرزوی او این بود که تا وقتی زنده است امام زمان ظهور کند و او یکی از یارانش بشود. یکی از سربازانِ گوش به فرمانش.

این شما و این قصهٔ مردی که زمانی توی باتلاقِ بزرگِ گناه بود اما خودش را نجات داد و به اقیانوس ایمان و معنویت رساند.

دسته‌بندی‌ها:
اختصاصی شبکه کتاب

برچسب‌ها:
قصه های ادواردو مسابقه کتابخوانی

مسابقه تلویزیونی «کتاب شیرین»
90 ویدئو 205.0 هزار بازدید کل آخرین بروزرسانی 12 روز پیش