معرفی انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

156 بازدید | 5 ماه پیش

تهران 1402

انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی از جمله مجموعه‌های وابسته به پژوهشگاه است که در راستای اهداف کلان پژوهشگاه به فعالیت‌های انتشاراتی می‌پردازد. این مجموعه مسئولیت آماده‌سازی، چاپ، و توزیع آثار پژوهشگاه و مؤسسات وابسته را بر عهده دارد.

انتشار و توزیع تولیدات و تحقیقات پژوهشگاه و ترویج آن جایگاه ویژه‌ای برای انتشارات در بین سایر ناشران به وجود آورده است و علاوه بر کسب رتبه‌های معتبر استانی، بیش از پنج بار به عنوان ناشر برگزیده همایش کتاب سال حوزه و در بیست‌وسومین و بیست‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به عنوان ناشر شایسته تقدیر و همچنین ناشر نمونه سال 1390، سال 1391 و سال 1392 از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شده است.

این انتشارات با بهره‌گیری از تخصص و تجربیات ارزشمند و استفاده بهینه از ظرفیت‌های معنوی و مادی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در حوزه علوم انسانی و اسلامی، بستر مناسبی برای ارتقای کیفیت محتوایی و فنی در عرصه تولید، ترویج، توزیع و شکل‌گیری بازارهای جدید با توجه به نیازهای متنوع علمی، فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی فراهم آورده و در جهت تحقق اهداف کلی پژوهشگاه قدم برمی‌دارد.

دسته‌بندی‌ها:
معرفی کتاب، نویسندگان و ناشران

برچسب‌ها: