معرفی کتاب «آرامش طوفان‌ها»؛ انتشارات مهرستان

82 بازدید | یک ماه پیش

«کتاب خوب»
13 ویدئو 1.8 هزار بازدید کل آخرین بروزرسانی یک ماه پیش
نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 1403

«آرامش طوفان ها» اثری است از حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا تراشیون که در آن پیرامون مهارت های مدیریت ناهنجاری های کودکان و نوجوانان در خانواده صحبت کرده است. اشتباهات، بدرفتاری‌ها و رفتارهای عجیب و غریب مسائلی هستند که هر انسانی ممکن است به تنهایی یا در جمع دیگران شاهد آن باشد.

فرزندان ما نیز ممکن است رفتارهایی از خود نشان دهند که باعث ایجاد نگرانی و اضطراب در والدینشان شود. در چنین شرایطی، نگرش والدین در مقیاس صفر تا صد درجه بندی می شود، برخی از والدین به سرعت به فرزند خود برچسب زده و در افکار ناخوشایند و وحشتناک درباره اعمال او غرق می‌شوند، در حالی که برخی دیگر همه چیز را به بهانه‌ی کودک بودن، توجیه می‌کنند. بسیار مهم است که بدانیم کدام یک از رفتارهای کودکان عادی، و کدام غیرطبیعی است. هدف این کتاب پاسخ به این سوال و راهنمایی والدین برای رسیدگی به نگرانی‌های غیرمنطقی، تجهیز آن‌ها به ابزار تشخیص صحیح و ارائه تجربه‌ای دلپذیر و رضایت‌بخش از فرزندپروری و اقدام به موقع با وجود مسائل و ناهمواری هاست.
«آرامش طوفان ها» کتابی است که به سوالاتتان پاسخ داده و به شما کمک می‌کند بر ترس خود از رفتار ناهنجار فرزندتان غلبه کنید. همچنین می توانید پس از طوفان های هولناک رفتار فرزندتان، اگر مشکل را زود تشخیص دهید و اقدام کنید، یک آرامش زیبا را تجربه کنید.

 

دسته‌بندی‌ها:
معرفی کتاب، نویسندگان و ناشران

برچسب‌ها:
تعلیم و تربیت روانشناسی کودک انتشارات مهرستان معرفی کتاب

«کتاب خوب»
13 ویدئو 1.8 هزار بازدید کل آخرین بروزرسانی یک ماه پیش